< Till bloggens startsida

Fångarna på Fortet

Hade säsongsstart igår så det ska jag bänka mig framför före jag går och lägger mig ikväll tror jag bestämt.

Såhär annars försökte jag installer The Sims 3 som Emma har på min dator men mitt geni till dator tyckte inte det så när jag hade kommit så långt så jag skulle börja göra en sim ja då kapade den ihop. Försökte trycka på den men den slocknade 3 gånger efter varandra så jag hade den att vila ett tag.
Under den tiden var jag deprimerad eftersom man inte klarar av en lite stund här på Internatet utan dator, internet och bloggläsandet! Så jag bestämde mig för att räkna dagarna tills jag fyller 18 och det är hela 233 stycken, skrev även upp och räknade ner på ett papper och sen samma i min skolkalender så de kan man kalla depression!
Skulle vilja sätta upp en räknare här på bloggen som räknar ner dagarna men det är jobbigt att läsa och fixa i html koderna.. får se.



Fortet, skulle vara häftigt att besöka!

Ikväll i programmet är det några ur let's dance och sånt med
sa Emma så det ska bli ganska intressant att se.
(Kommer ut imr på morgonen på tv4 play för de som inte har tillgång till TV)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0