< Till bloggens startsida

A R G

Denna skoldag började åt helvetet också, min plattång har nämligen givit upp det nu också så nu måst man köpa en sån också! Dessutom har jag sagt om denna dator kapar mera så då flyttar jag hem, så får se då. Sen fortsatte dagen med lektion och det gick bra men sen var vi lediga för att läraren var sjuk (konstigt när de får vara borta men vi ska inte få vara bort mera än 20% av en kurs) sen hade vi timme och skulle sluta 13.15 eftersom vi skulle ha den lärare som var sjuk sist igen. Men bara för att jag hade bestämt mig för att åka hem idag med Lizze, Josse och Linn så då skulle vi såklart vara 45 minuter längre och ta lite av hennes lektion, jevla skitstil säger jag nog bara! Så här får man sitta och ruttna även idag.. hate this shit!

Tycker Lärare borde också säga till om frånvaro,
ändringar i schemat och dylikt!
För vi kanske också har inplanerade skjussar!
tänk på de nästa gång.


Så nu funderar i nog bara på Villavslutningen och vad tusiken vi ska göra ikväll! Jag måste göra något annars kommer inte detta att gå vägen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0