< Till bloggens startsida

Zumba

Igår var vi in till stan och handlade lite ett som annat sen gick Emma och jag iväg till sports gym och tränade lite och sen hämtade vi biljetter till zumba så nu har vi det provat och det blir flera gånger kan jag säga, rekomenderas!
Idag i skolan har vi haft praktiska timmar och vi övade att ge subcutana injektioner och det gick nog riktigt bra fastän vi var nervösa över det. Sen övade vi ocksåa att ta blodtrycket på varandra.
Nu när jag kom hem till internatet skulle vi steka plättar men det blev det inte mycket av så skippar väl maten idag, och nu har Emme, Jonas och Johanna kommit hit för att steka våfflor, lite mera liv på internatet åtminstone :)

Ikväll blir det väl inte att göra så många men ska kanske försöka mig på en promenad åtminstone och sen blir det andra avenyn som Emma sa va skitbra och om jag hinner cougar town och sen sleepy sleepy antar jag.
Hörs mera sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0