< Till bloggens startsida

Uppdatering

Efter att Emma hade handlat klart i stan och efter att jag hade varit till affären här gick vi upp efter cyklarna och började cykla mot flygfältet och det var de första planen i mitt liv som jag sett landa och lyfta så det var en upplevelse för mig men tyvärr var det bara propellplan ikväll men vi ska åka dit nästa vecka också och kolla mera, kul att cykla sommaren kommer med stormsteg nu. När vi cyklade hem såg vi översvämningen och ja det var inte lite vatten en gård var omringad av vatten så de kom inte in till sitt hus även fast det inte såg ut som någon bodde där just nu men ändå var det saker där. Tycker även synd om alla jordbrukare när deras åkrar är översvämmade, på en åker där var det typ en halv meter med vatten..
När vi var på flygfältet provade vi "godismaskinen" också såklart och den funkade nog så jag köpte: salmiak "åsneballar" som är skitgoda, rekomenderas!

Imorgon börjar skolallvaret med provläsning har nämligen prov resten av veckan så min födelsedag på onsdag blir nog att tillbringa i boken på 2 prov, suck* andra ut på provveckan är kemi och det är ju inte det lättaste heller men måste ju göra sitt bästa så det blir nog att plugga imorgon så då kanske det nog bara blir en uppdatering eller så blir det allt för många, haha!

Nej nu ska jag kolla på några twins här på The Voice och sen kaanske kolla andra avenyn om jag orkar sen blir det väl nog sängen nästa!


Saknar deij!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0