< Till bloggens startsida

Träning

Zumban ikväll var jobbig men helt fucking awesome, så där fick man sig en timmes träning i allafall och sen tränade vi även lite före och efter så får se nu om man tar sig upp ur sängen imorgon bitti. Blev inget cougar town ikväll heller, skall sluta säga sånt som inte blir av nu, haha kan ju försöka. Men jag känner mig ganska så trött och slut ikväll så jag orkar inte kolla och dessutom har jag disken som står och väntar på mig. Skulle vara toppen om de kunde installera en diskmaskin här på internatet men det äv väl nog för dyrt och inte så mycket disk heller egentligen men allt för mycket för att man skall orka diska förhand.

Emma och jag kom fram till att vi har tränat bra denna vecka, var till stan i måndast och jick av och an men där blev det ju i och för sig en hamburgare, tisdag sports gym och zumba, onsdag var vi ut och cyklade till flygfältet och idag sport gym och zumba så det känns ju nog i alla fall ganska så bra.

men nu disken, sen sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0