< Till bloggens startsida

Sent/Natt

Börjar bli natt nu klockan är väl någonting runt halv 12 tiden så det blir väl nog att gå och lägga sig snart tror jag.
Men ikväll så har vi läst på prov och sen tog vi cyklarna till ABC och handlade lite met till imorgon och lite till ikväll, sen fortsatte vi med provläsandet och nu har jag kollat ett avsnitt av andra avenyn och imorgon ska jag kolla på det som har varit ikväll så jag har någonting att göra då också.
Imorgon är det som sagt dags för prov nummer 3 och det är partent så jag hoppas det går bra, och sen blir det att fortsätte med prov nummer 4 som är det svåraste denna period men man kan inte göra mera än sitt bästa.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0