< Till bloggens startsida

Provläsning inför prov 2

Skolan idag och vi hade finska 3 timmar och VS-kursen görd din egen leppomada och fotsalva 5 timmar men vi slutade en timme tidagre. Där gjorde vi några salvor eller vad man ska kalla det som nog var till handvård. Sen satt vi två och två med händerna i en vattenbalja med varmt vatten, sen smörjde vi in dem med en peeling som vi hade gjort förra gången i typ 5 minuter sen tvättade vi bort det utan tvål! efter det tog vi en av de där "salvorna" (eller oljorna kanske man kallar det) vi gjorde idag och så maserade vi in dem i varnadras händer och det var nog skönt, skönast var nog peelingen. Så på fredag ska älskling och jag mysa till det riktigt och göra sånhär peeling på varandra och kanske äta någonting gott.
När vi slutade kollade Linn ocj jag läget med Sköldkörtel uppgiften och vi kom fram till att jag skulle kolla upp och skriva lite mera eftersom Linn har redskapsjomppa. Sen gick Emma och jag hit till internatet, kokade mat, kollade "Fula Betty" haha och sen började vi jobba med kemiprovet och nu för en stund sedan har vi spelat gitarr. Roligt eftersom det var så länge sen man haft någon tid med det men nästa vecka ska vi göra mycket kul eftersom vi inte har några prov men det kommer säkert vara SKIT väder då men får väl hoppas på det bästa.

Men nu ska jag börja med sköldkörtel och sen ska jag kolla något tv-avsnitt eller kanske filmen flickan som lekte med elden eftersom det var typ den tredje filmen i tv på lördagen så den ska jag och älskiling försöka titta då om vi inte hittar på något annat att göra måste se. Senare före jag tar mig i säng ska jag också ringa till D.


Mina enormt svälda fingrar igår, haha jag har mina krämpor alla daar.
dålig kvalite -> nokia 6300


Linns, min och Emmas "sinitarrafigurer" på VS
dålig kvalite -> nokia 6300

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0