< Till bloggens startsida

Pausar

..från tapetrivandet, det är verkligen tungt att slita ner tapeter men ska man ha det fint är det väl nog bara och ta i med hårdhandskarna så något blir gjort. Men nu åtminstone unnar jag mig en paus, ska försöka riva ner lite till och sen blir det att fixa middag eftersom mamma kommer hem först halv 6 och då orkar hon knappast och dessutom åker jag ut med Måne klockan 5.

Men nu några bilder från helgen:


D's katt, lustig filur. (väntar kattungar)

Haha, tog en liten smygbild!

Min katt eller rättare sagt frass

Min slöa pojkvän en söndagsdag.

Bild från Närpes Å genom Yttermark, tog den under cykelturen!

Sådär de var ungefär allt. Min frass och pojkvän låg som sagt hela söndagen och båda två lika slöa och gnälliga, haha! Nu ska jag beundra denna Audi a4 som jag har hittat och hoppas så innerligt att jag ska hinna köpa före någon annan, men jag tror inte det den lät ganska eftertraktad så, men hoppas kan man allti!
Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0