< Till bloggens startsida

Påsk

Nu är det påsk på riktigt för idag är det skärtorsdag och så rullar påsken på.
Idag sovde och slöade Daniel och jag ganska länge sen började vi göra oss klara för att åka till Näsby. Vi for först till polisstation och hämtade hans körkort så nu har han det tillbaka (efter att han lånat ut det) så då var det ett bekymmer mindre. Sen körde vi runt och vi mötte Måne i den gröna bilen och de var påväg att åka för att besikta och den gick genom så Grattis till dem. Sen åkte vi till Söderman affären och snackade lite med dem och sen åkte vi till FPA för han skulle på någon intervju och jag gick till Nygårds Ur&Guld och sen till eepee. Jag hittade mitt efterlängtade armband på Nygårds så nu är jag glad, ska plåga någon att köpa det som present haha kanske inte. Sen skjutsade han hem mig eftersom han måste jobba, suck.
Emma kom hit ikväll och vi sjöng gamla karaoke, sen bakade vi kladdmuffins och sen slöade vi bara.
Nu har jag kollat på bilar, kollat på TV och snackar med min sötis på msn och ska väl snart börja ta natten tror jag men ska bara prata lite till.
Imorgon tar jag moppen till rangsby om jag hittar bensin för jag ska åka och måla och spika och han ska fixa min moped. Har också funderat lite nu i två dagar vad roligt det skulle vara att vara målar/golvläggare/tapetiterare en dröm som jag hoppas går i uppfyllelse någon vacker dag.

men nu ska jag sluta dagdrömma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0