< Till bloggens startsida

Middagstrött

känner mig riktigt seg och slut nu precis överallt, förra zumbapasset i tisdags tog på mina muskler är urtrötta och skolan gör mig helt slut så måste försöka sova lite bättre nu, för det är ju int så roligt att komma hem imorgon och vara med D när man är trött och hängig och speciellt är det inte kul för honom så ikväll blr det läggdags tidigt tror jag.

Nu har jag just precis läst massor av bloggar mest designebloggar och sånt hur de har det i sina hem, och det är såå fint jag hoppas verkligen jag kommer orka med sådant senare när jag blir äldre också och har eget hus skulle vara kul att pyssla på mycket hemma. Så nu har jag även lagt till några bloggar på bloglovin som jag skall börja följa, bloglovin är skitbra där har man minsann koll på alla bloggar!

Nu ska jag uppdatera lite bilder från gårdagens fotografering:





Cyklade till flygstation igår och tog några kort, det var första gången jag har sett ett "riktigt" flygplan annars har jag bara sett dem i TV och förra gången vi var såg vi bara propellerplan. Tyvärr fick jag inte se när det här planet åkte iväg, men kanske en annan gång. De flesta plan var inställda pga. askmolnet så inte ens till Helsingfors fick man åka..

Men nu ska jag äta sallad och sen bär det av till brändö på zumbaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0