< Till bloggens startsida

liten liten stund kvar av helgen

.. och av den lilla stunden blir det att packa och kolla på Wallander - Täckmanteln med D och sen sova.
Får sova länge imorgon eftersom jag sak sitta på med Emma & Jenny till vasa och vi åker någon gång vid 11-tiden eftersom vi först börjar klockan kvart över 12 imorgon och har en VS-kurs som heter Akuta Situationer, hoppas det blir kul men det tror jag nog eftersom vi har Christian. Så imorgon blir det en liten sovmorgon..
Har just precis läst lite bloggar och spanat runt läste på Emma's blogg och hon har varit ut och gått mycket över helgen tycker jag, någonting som jag verkligen skulle behöva men skall satsa på det i veckan istället. Och nästa helg ska jag försöka övertala D att han inte ska köpa något godis, för om han köper äter jag också.. typiskt!

Men nu tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0