< Till bloggens startsida

Less på internatet

Sitter här med Emma medans hon spelar gitarr och jag har bestämt mig för att hon ska spela på mitt bröllop! så de så Emma.
Annars har vi varit in till stan med buss och handlat mat idag och jag handlade även en fejk D&G plånbok är helt nöjd med den. Sen tog vi bussen hem också och gick från grillen som vanligt.
Har inte mycket att berätta idag bara svamlar, är faktist ganska trött idag vet inte varför men så är det, har alldeles varmt nu och för en stund sedan kallt så jag hoppas verkligen inte att jag blir sjuk nu.
Har alldeles nyss plockat i några papper från en pärm till en annan men nu behöver jag nya plastfickor för resten så måste handla det någon dag då så jag får det gjort. Dessutom har jag räknat ut att det är 26 dagar kvar i skolan, sköönt, vi har några lovdagar kvar bland annat nästa måndag (vet inte varför) sen har vi torsdagen den nittonde för då är det kristihimmelsfärd och sen har vi också på fredagen och då kallas det väl självstudier som Christian sa idag.

Men nu ska jag kolla ett andra avenyn avsnitt kanske? :O och sen prata lite med älsklingen och så blir det väl att ta natten.

haha, glömde min handduk hemma så Linn måste ta med den åt mig imorgon så jag får vara oduschad då..

Kommentarer
Jenny

Vann hitta du en fake D&G plånbok istan ? :)

2010-04-22 @ 19:50:39
URL: http://jeeenn-y.blogspot.com/
Malin

haha, tro det eller ej men citymarket :)

2010-04-22 @ 21:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0