< Till bloggens startsida

ingen zumba idag

var helt trött och slut efter skoldagen idag fastän vi inte gjorde så mycket vi hade bara akuta situationer och sedan vett och etikett där vi var 6 st på lektion, kul! När vi slutade efter det 5 vett och etikett timmarna gick vi hem och då hade det redan börjat snöa eller slask kan man väl kalla det så då hade vi ingen större lust att gå till brändö från stan heller. så det blev inget zumba idag då.
Det vi har gjort idag är att kolla på dator och jag har snackat med min bror om denna audi som det ine blev något av eftersom den nog blev för dyr, så det är bara att leta vidare bland alla bilar. Så har vi varit till ABC och handlat lite och där var det minsann inte mycket i hyllorna, JÄVLA STREJK! men hittade åtminstone de jag skulle ha.
Men nu måste jag springa på toaletten och sen ska ja gå och lägga mig börjar kvart över 8 och dessutom är det duschning på morgonen också så det blir väckning klockan 7 då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0