< Till bloggens startsida

Helgen är här!

Skoldag idag och det gick nu sådär ganska bra vi fick sluta halv 1 för att lärarens morsa var sjuk så hon måste åka. Så då fick vi nog någon uppgift och försökte skriva lite om den men sen tog Linn och jag halv 2ans buss hem till Närpes!
När jag kom hem pratade jag med mamma en stund och sen ett besök till farmor och farfar, och sen kollade jag in datorn min som Niclas har haft hemma på remot dehär 2 dagarna jag har varit i Vasa. Så nu är den omformaterad och windows 7 har han nu instalerat i den och hittills är jag nöjd med det.
Annat jag gjort idag är att fixa till mig lite eftersom ikväll skall älskling bjuda på pizza eftersom jag fyller på onsdag! så tack för det älskling. Senare ikväll vet jag inte vad det blir, kanske ute eller hemma och kollar någon mysig film.

Men nu ska jag packa ner det sista och se över saker och ting så det blev ett kort inlägg, men jag uppdaterar mera imorgon eller varför inte ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0