< Till bloggens startsida

Helg!

Denna helg har gått fort över tycker jag..
I fredags åkte jag tidigt till Daniel och dä var vi hela kvällen byggde 500 bitars pussel men det blev inte klart, kollade film, skulle gå i bastun men jag hann somna för haha upps!
Lördagen var mamma och jag och handlade färg till Närpes golv och så provade vi måla på tapeterna för att se om det funkade och det gjorde det. Annat var att vi åkte ut och körde med åman på kvällen ch kvällen blev okej inte mera men inte mindre heller. Denna helglördag var vi äntligen lite mera med Simone & Alexander och dem så då blev det genast mycket roligare. Igår Söndag var det minsann en slö dag för min pojkvän och katt de låg och sov, snarkade och lite annat la med. Men det var ändå en skön söndag bara lite tråkigt ibland när man fick stå och väcka pga. att man inte hade något att göra. Sen åkte D hem och fixade något och sen hit tillbaka och jag hjälpte honom med något de skulle berätta om idag på den där kursen som de arbetslösa måste gå, såå patetiskt men man måste ju annors blir det inga pengar alls. Igår medans han var borta var jag ut på e cykeltur och träffade på Farmor så vi cyklade tillsammans och på Östra linjen träffade vi på Emma och Cissi så vi pratade några ord med dem före vi cyklade vidare.
Idag har jag bara sovit, ätit och pratat med Simone på facebook och vi ska nämligen ut och köra någon runda ikväll, så roligt längesen vi har pratat och så som vi gjorde förr så det blir roligt. Men hela dagen ända till typ 4 har jag framför mig att riva ner tapeter i mitt rum på den ena väggen och jag ser nog inte fram emot det för det är skiitsvårt det sitter som "attan" men nåja bra att lära sig tills man bygger hus. Sen blir det väl att fixa lite middag och sen ut och köra då.

Täkte ladda upp några bilder från helgens fotograferingar men det gick tydligen inte på min brors tröga dator, men laddar upp dem i veckan då när jag har min egen dator som sitter i Vasa för sig själv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0