< Till bloggens startsida

Härligt vårväder

Blev som sagt inget gymnastikfest för Emma och mig igår då, var lite snåla och det ena med det andra. Men Daniel och jag hade en härlig hemmakväll med filmen Luftslottet som srängdes som då hette Millenium och gick på svt 1 och är indelad i 2 så nästa lördag är väl den andra delen, längtar redan.
Idag steg vi upp där en 10-tiden kanske och åt frukost som alltid är lika god här hos D's familj, sen började vi leta kläder till mig eftersom vi skulle till skogen och vi hittade nog något åt mig men det var lite långt men det gick. Sen åkte vi iväg och jag fick sitta på vagnet, när vi kom dit började D fälla träd och sen plockade vi riset i en hög och ved på vagnen. Efter en stund kom D's mamma med varm oboy och kakor så då åt vi det och sen fortsatte vi en stund, sen åkte vi hem hit och jag satt i solen och pratade med D's mamma medans de andra kapade ved.
Annat vi har gjort idag är väl bara att vi har ätit hamburgare med kebab och nu sitter jag här och skall snart gå ut och ta några kort för de andra kapar ved.

Förestän igår var vi också och tog kort av Sigge, en hund i byn och sen var vi och tog kort av min kusin Daniels kor, dom var häftiga kan jag säga. bossi nääsa!

Sigge!


Daniels kor!





Kommentarer
Emma

Såååå syöt voffsing ;D Å kossor va syööt å ;P ja vill ha en sån ;)

2010-04-18 @ 17:28:15
URL: http://emmalindaahl.blogg.se/
Malin

haha, jaa kossor va hefti tå di hag såde langt hår :D sku no konn ha äin åp gålin :D

2010-04-18 @ 19:30:10
Emma

jaah gud ha allti vila haft en ko jag med lång pannlugg ;D

2010-04-18 @ 21:23:24
URL: http://emmalindaahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0