< Till bloggens startsida

Haha

Gårdagskvällen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig.
Det var ju sagt att Daniel skulle bjuda på pizza åt mig igår men nej så blev det inte utan mina 4 tjejkompisar (Måne, Linn, Emma & Johanna) kom och hämtade mig och lade på en ögonbindel och en tröja som jag då inte hade en aning vad det stod på och körde lite här som var men till sist steg vi ur och började gå och jag visste då att det var Casa eller J&P som gälde men när Johanna råkade leda mig ner för ett "stup" visste jag att vi var vid J&P men det var en skitbra idé och kul var det. Efter den goda maten som var Lövbiff, bacon, sallad, något smör och pommes frites åkte vi ut i näsby handlade dricka och sen bytte vi till Daniels bil som då hade kommit till Näsby. Sen åkte vi till Emma och spelade sällskapsspel och bara pratade så det blev nog en bra kväll, Tack tjejer! :)

Idag har Daniel och jag mest sovit, datorn, tv, ätit och sen for Daniel, Gittan och jag iväg till Näsby och handlade vi var först och köpte min present som jag hade bestämt själv och var med och valde och det blev ett armband med en lyckoklöver på och sen får jag köpa till olika "klossar" till den, skulle såklart vilja ha ett hjärta som hänger men det var ju såklart det dyraste dom hade på Nygårds men kanske man får det när man fyller 18? eller något sånt.
Annat jag hunnit med idag såhär långt är att komma hem, fixa mat åt katten, äta en kaka och typ sitta här.

Planer inför dagen:
1. Läsa på finskaprov
2. Städa lite i rummet
3. Gå ut på en promenad
4. Fixa några skrubbar och städa ut ur mitt rum
5. Äta mat
6. Duscha
7. Äta tårta
8. Kolla på film med älsklingen (hoppas jag, haha)

Ska börja på programmet så om jag ska hinna!

Justin Bieber - One Time




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0