< Till bloggens startsida

funderingar

hmm.. har nu slutat skolan tidigare än väntat och nu sitter jag här och funderar lite över helgen hur det kommer att bli det ända säkra kortet är att vi ska va hos Daniel på fredag men på lördag är det inte riktigt klart ännu. Måste höra sig för lite men högst antagligen blir det några rundor i näsby ska kolla med Simone vad de ska göra.
Men i allafall så på lördags dan blir det att fixa och trixa i rummet för det ska bli grått, svart och vitt eller rättare sagt såhär kommer tapeterna se ut:


lite halvsuddig men..

så det blir roligt ser riktiga bilder framför mig hur rummet kommer att se ut i framtiden det kommer gå mycket i svartvitt och några enstaka färger på kuddarna och så.

Denhär klockan fick jag till födelsedagspresent av Simone & Alexander precis vad jag hade önskat mig så den kommer jag sätta upp på väggen också, gillar marilyn monroe hon har så skön stil.

Men nu ikväll blir det zumba för Emma och mig tror vi visst och annars blir det väl ett Cougar Town avsnitt, blev inget igår det hann bli så sent innan jag kollade AA som de nu dessutom ska lägga ner läste jag på Jenny's blogg, fyfan va skit alltså, vad ska man börja kolla på då?

nu ska jag texta med Simonee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0