< Till bloggens startsida

Födelsedag

Fått många grattisar via telefon och i skolan idag så tack! och på facebook får man oskå ganska många att säga tack till men det är bara roligt. Annat idag är att vi har haft kemiprov och det gick S K I T såklart, men man borde få en etta om man har varit med på timmarna och gjort uppgifterna så det är ju bra. Sen har vi bara haft yrkeslektioner, slutade halv 4 lite efter, gick hem började koka mat och nu sitter vi här och kollar på datorn ska väl snart gå och börja läsa på dessa två prov vi har kvar nämligen; grunderna i vård- och omsorgsarbete och A N A T O M I, fydå!

Imorse väckte Emma mig och jag fick min present och en muffins med ett ljus i, så snällt tack Emma! :) Så nu har vi även ätit muffinsar som efterrätt, namm!

Men nu ska jag kolla lite på facebooken och sen ska vi fundera om det blir något cyklande till abc senare idag.

Kommentarer
Emma

JAa vet ja e snällast i världen ja ;D ;D hihi

2010-04-14 @ 16:21:34
URL: http://emmalindaahl.blogg.se/
Anonym

absoluut :D

2010-04-14 @ 22:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0