< Till bloggens startsida

Påskdan!

Igår på Påsklördagen var Daniel och jag på 40-årskalas till min faster, jag åkte dit någon timme före eftersom jag hade som uppdrag att vara barnvakt. Daniel och Niclas kom lite senare och vi satt mest och busade med de tre killarna, Daniel fick att göra när de upptäckte att han också kunde busa så då blev det jobb. Sen hämtade han Alexander och Simone och vi åt tårta och diskuterade kvällen. Senare åkte vi och handlade dricka inför kvällen och Niclas och jag handlade även mat eftersom mamma skulle vara hos faster hela kvällen.
Sen gjorde jag mig klar och Emma kom till mig och sen hämtade Linn och hennes morsa oss och så for vi iväg. Vi åkte till Emma A i Rangsby vi var där en stund men sen ordnade Måne och Wille chauför åt oss så de hämtade oss och då åkte Måne, Wille, Emma L, Tony och jag iväg till Näsby på partaj till Lina R. Där var det inte sådär jätteparty men mycket folk, men sen skulle de åka och äta och vi lämnade där själva i huset och det ena och det andra hände. Senare när de kom tillbaka blev vi utkörda så då var det bara att gå. Vi stog där ut ganska så länge, sen började Wille och Måne traska hemmåt och då stod Tony, Emma L, Kim och jag kvar och funderade vart vi skulle åka. Det slutade med att Emma åkte med hennes föräldrar, Kim gick hem och Tony och jag stod och väntade på hans mamma och åkte till banklokalen i Rangsby eftersom vi inte årkade åka till Övermark. I lokalen var det fest kan man säga! Vi var där en stund och sen började Daniel och jag gå hemmåt.
Helt OK kväll skulle jag säga, lite annorlunda!

Idag har Daniel och jag sovit heela dagen lång, vi har ätit frukost och mat och snart efterrätt tror jag om vi orkar. Annars har det bara varit TV som lockat idag, men senare ska vi gå ut och måla mitt avlopp på moppen svart så då har vi något att göra helst.
Annars ikväll vet jag inte om jag åker hem själv eller om Daniel kommer med till mig måste se, eftersom imorgon har jag en hög med självstudier som måste fixas, suck!

Ett långt inlägg med diverse saker, laddar upp bilder från kalaset senare har inga från kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0