< Till bloggens startsida

shoppa loss!

Idag har jag varit till vasa med Emma, vi tog 9:ans buss dit så vi var där i tid och började springa i affärer. Det blev en hel del handlat.

1) En huppari som man ska ha leggings till från Gina Tricot
2) Ett par jeans från Vero Moda
3) Leggings och 2 blusar från H&M
4) En topp från Vila som var på rea, kostade endast 10 euro!
5) 3 ringar från Glitter
6) Blåa utebyxor från Top Sport som det var 20% rea på!

Så det for en hel del pengar iväg idag, men det var det nog värt! Dessutom åt vi exklusivt på Amarillo det var skitmycket folk precis som alla andra ställen, ganska så lik en myrstack faktist. Det var en halvtimmars matkö där så vi fick vänta ett tag men det var det nog värt eftersom maten var skitgod.
Det var också mycket känt folk i stan idag så alla dras nog till rean. Tiden rann iväg snabbt efter en hel dag med shopping och svett och hux flux var klockan 20 före 5 och vi tog STORA steg för att komma fram till busstationen så snabbt som möjligt. Såklart var det Wester som körde bussen vilket var bra eftersom han är en så sprallig kille.

När jag kom hem var klockan snart halv 7 och då fick mamma börja färga håret på mig till mörkbrunt och det blev nog bra tror jag, eller jag har inte kollat mig i spegeln ännu men det känns bra.
Imorgon åker jag till frissan och då ska jag fixa sned pannlugg, önska mig lycka till vetja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0