< Till bloggens startsida

kämpa kämpa

Gör jag nu för att få en fin stilmall på denna blogg! Alla andra har gjort dom så fina men jag förstår inte riktitgt hur man gör än hur mycket jag har sökt hjälp. Men hoppas jag kommer underfun med det senare orkar inte anstränga ihäl mej nu heller.
Idag har jag varit ute på en promenad i mina ny inhandlade utebyxor och med morsan som då inte är ny inhandlad. Vi gick en bit nog blev inte världens längsta men det blåste så jädrans kalt och dessutom gick vi genom skogen så det var som skitmycket snö, men de är ju också träning.
Annat jag har hjort idag är nog inte mycket har bara suttit här och kollat tv,oj förästen jag har ju också vikt ihop en pressening haha ;)
Ikväll blir det pulka för hela slanten jag åker iväg till vargberget med Emma, Daniel, Linn och Macke och vi ska pulka, prata, skratta och grilla korv! men först blir det än sväng till Halpa Halli och inhandla en pulka.

Uppdaterar väl lite mera sen, kanske jag får några kort tagna också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0