< Till bloggens startsida

TORSDAG men snaaaart fredag!

Har varit på praktiken som vanligt och efter det har jag jobbat
som stödperson 3 timmar.
Så jag kom hem först halv 8 idag så sedan dess har jag
bara ätit mat och försökt fixa detta yrkesprov som jag inte förstår
hur man ska skriva, varför kan man inte bara göra det praktiskt?

Jag vill ha allt detta undan och få sommarlov och jobba
på det stället som jag trivs så bra på.

Men den dagen kommer, har ju några roliga dagar att uppleva före de också,
som t.ex. på lördag då det blir utgång för Emma och mig.

För ni har väl inte missat, Emma fyller 18 år idag å vi säger
ett STORT GRATTIS till henne idag!


Fan va vi ska rocka loss i Vasa denna helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0