< Till bloggens startsida

Planering

Ja som rubriken låter så planerar jag mitt yrkesprov och skriver
rehabiliteringsplanen. Det går men är väldigt jobbigt, jag kan nog
genomföra yrkesprovet men att skriva det teoretiskt gillar jag inte eftersom
jag inte alls vet hur man ska skriva det. Men det ska väl nog gå bra,
det har ju gått förut så.

Annat jag planerar i kalendern och i mitt huvud är, helgen, när
jag har praktik och hur många timmar jag har och övriga jobb osv.
Det är ganska mycket nu med vårdjobb om man säger så, men man ska
inte klaga på jobb, det är alltid bra att ha och jag trivs me båda dessa
"jobben" som jag har nu.

Annat jag ska hinna med ikväll:
  • En promenad/springtur
  • Spela gitarr
  • Planera in lite i kalendern
  • Kolla Big Brother
  • Och såklart fördriva tiden på facebook

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0