< Till bloggens startsida

ONSDAG

Har sovit ut idag igen, undrar hur det ska gå när man ska börja stiga upp
klockan 06.00 igen, får väl ta den smällen då!
Dagens planer:

  • Klistra in lite foton i mitt album/scrappa
  • Gå över och hälsa på Farmor&Farfar
  • Åka till Näsby och handla examen/student presenter
  • Åka ut med Måne senare på kvällen!
Ja det är väl bara att sätta igång.
Blev överglad imorse när jag tittade ut och solen sken, och det blåste nästan
inget, så jag trodde för en stund man skulle kunna sitta uta i solen idag. Men när
jag kollade på termometern så visade det 13 grader så jag tror inte det blir någon sol
för min del. Kanske lika bra så man får något annat gjort idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0