< Till bloggens startsida

Ny vecka och nya möjligheter

Ja då var det Måndag igen, tror inte det blir några storverk denn
vecka heller men alltid något. Jag ska nu hinna med att Jobba, åka till Vasa
för mörkerkörning imorgon och Emma kommer med så det blir lite shopping
efteråt och kanske ett besök till Eva&Adam loppisen? Onsdag ska jag också till
Vasa x2. Åker först med Daniel eftersom han ska ha några kläder och något till
sin bil och min bil, senare på kvällen blir det ett Vasa besök med Emma eftersom
det blir utgång på Ollis, det är ju röd dag på torsdag!
Sen har jag inga mera planer resten av veckan.

Nu ska jag börja åka iväg till Rangsby för att
äta mat och sen vet jag inte vad vi ska hitta på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0