< Till bloggens startsida

Lugn kväll i Näsby city

Ja ibland kan det nog vara feelis att vara ute i Näsby och bara
prata och umgås. Känns ändå bra att bo i en liten stad eftersom man
känner typ alla och man kan ta det lungt. Men jag gillar även städer, men
kanske inte att bo i.. eller ja det beror på!
Har tillbringat kvällen med denna tjej:


Ojoj denna bild är ungefär 1 år gammal, skulle behöva fö lite nya
bilder tagna av dej tjejen!


Nä nu måsta jag sluta prata strunt och kolla över mina
kriterier eftersom imorgon kommer min lärare på utvärdering,
gillar inte alls de där utvärderingarna men nåja de måste ju ske.


Kommentarer
Linn

Haha, ska ja skratt elå gråt :P

2011-05-19 @ 18:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0